• An article on May 2, 2016 incorrectly reported that attorney Michael Kaplen represented the NFL. In fact, Mr. Kaplan's interests directly oppose the Class Counsel as well as the NFL. In addition, the following quote was incorrectly attributed to Mr. Kaplen who never stated such statement: "This latest appeal is heartbreaking news for the 99 percent of the retired player community that has supported this agreement. We will continue to forcefully defend this important settlement through the appeals process."Go to Article »
  • An article on April 19 incorrectly reported that Dino Rizzo was on staff at Church of the Highlands in 2011. Rizzo was a staff at Healing Place in Baton Rouge, Louisiana, at the time.Go to Article »
  • A previous version of this story attributed a statement on Pastor Jimmy King's comments to John Dyer, executive director of Communications and Educational Technology at DTS. The comment should have been attributed to DTS president Mark L. Bailey and has been updated in this version of the report.Go to Article »
  • An earlier version of this article incorrectly described John Blandford as working for Online for Life. Mr. Blandford works for Heroic Media.Go to Article »
  • An article on Friday, November 14, 2014, about a Muslim prayer held at the National Cathedral incorrectly described the Cathedral as a Catholic church. It is an Episcopal church.Go to Article »
  • An article on October 26, 2014 incorrectly reported that church elders that wrote a joint letter asking Pastor Mark Driscoll to resign were fired. Justin Dean, communications manager for Mars Hill Church, said they were not fired.Go to Article »
  • An article on August 5, 2014 incorrectly stated that NewSpring Church was in North Carolina, it is in South Carolina. Also The Gauntlet summer youth program is in its ninth year, not its eighth.Go to Article »
  • An article on Nov. 5, 2013, incorrectly reported that the Billy Graham Library in Charlotte, N.C., was built on the same grounds as Graham's childhood home. Billy Graham's childhood home was actually moved and reassembled on the library site, not the original site.Go to Article »
The Christian Post welcomes comments and suggestions, or complaints about errors that warrant correction. Messages on news coverage can be sent through our Contact Us page, left at (202) 506-4706, or faxed to (202) 280-1313.
Note: The Christian Post reserves the right to publish and republish your comment in any form or medium.
Get the latest news from CP in your inbox
Get Alerts
Daily Weekly Preview: Daily » | Weekly »